niedziela, 10 kwietnia 2016

Czytanie na zdrowie

Już ponad dwa miesiące temu Miejska Biblioteka Publiczna wprowadziła do kalendarza życia naszego miasta spotkania pt: "Czytanie na zdrowie". Cała akcja polega na tym, że co tydzień w każdy czwartek o godzinie 16 wybrane osoby odwiedzają chore dzieci w szpitalu i umilają im czas poprzez czytanie różnych książek. 



W ostatnim tygodniu miesiąca lutego gdy przeglądałam różne strony internetowe, przypadkowo natknęłam się na ogłoszenie, że biblioteka poszukuje chętnych wolontariuszy do udziału w tej akcji. Po przeczytaniu informacji, nie zastanawiałam się długo i zdecydowałam, że następnego dnia pójdę do biblioteki zapisać się. Pani która koordynuje całą akcją wyjaśniła mi wszystko dokładnie, a ja bez cienia wątpliwości postanowiłam wziąć w niej udział. Najbliższy wolny termin do czytania był dopiero na 7 kwietnia, ale nie przeszkadzało mi to. Pomyślałam sobie, że będzie to świetny prezent, ode mnie dla mnie, na osiemnaste urodziny, które obchodzę 10 kwietnia :)
W miniony czwartek to dzień, w którym odwiedziłam dzieciaki w szpitalu. Na świetlicy tuż po naszym przyjściu pojawili się mali pacjenci, którzy otrzymali małe upominki. Po zajęciu przez wszystkich miejsc zaczęłam czytać, a dzieci z wielkim zaciekawienie słuchały każdej opowieści.
'Czytanie na zdrowie' to kolejne wspaniałe doświadczenie, które na długo pozostanie w mojej pamięci i cieszę się, że mogłam wziąć w nim udział.






Wszystkie uczestnicy na pamiatkę dostali skromne upominki w postaci zakładek do książek☺

kilka słów o akcji: eglos.pl, szpitalskierniewice.pl, skierniewice.eu,

Artykuł z biblioteki: mbp.skierniewice.pl


1 komentarz:

  1. Tak pomoc innym to najlepszy prezent, mi również tego typu rzeczy sprawiają ogromną przyjemność. :) Super uczynek!
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.